فارسی | Deutsch

رئیسی این «آیت»جهل و جنایت ابزاری دو منظوره در دست حاکمیت و باند خامنه ای!! / محسن رجب زاده



جولای 1, 2021

از ابتدای شروع شدن مضحکه انتخابات در ایران این پرسش روبروی خیلی از افراد قرار گرفت که چه شده که حاکمیت سرمایه داری در ایران علی رغم تلاش در انتخابات پیشین که سعی بر «آن» داشت طی اجرای نمایشی اینگونه وانمود کند که گویا انتخابات در ایران آزاد  «برگزار» میشود اکنون بوضوح مضحکه بودن انتخابات را به نمایش گذاشته و واقعیت انتخابات در ایران را پیش چشم جهانیان عیان نموده است .!! ؟؟

در یک جمله می توان این سوال را اینگونه مطرح کرد ” (چرا رژیم سرمایه داری اسلامی حاکم در چنین شرایطی  «آشکارا» به رغم تبلیغات گذشته نشان داد که  انتخابات مضحکه ای بیش نیست و چرا این بی آبرویی را برای فردی معلوم الحال و منفوری چون رئیسی به جان خرید ؟)

قبل از  «پاسخ» به این پرسش ابتدا کمی  «راجع به»  رئیسی و هدف وی از ریاست جمهوری بگویم زیرا به باور من رئیسی از شرکت در انتخابات هدفی دارد که ابتدا ان «آن» را باید درک کرد . زیرا رئیسی با سرپرستی امپراتوری مالی  «آستان» قدس و قوه قضاییه دارای قدرت کافی در این نظام سرمایه داری بود . رئیسی از مدتها قبل برای رهبری و جانشینی بعد از خامنه ای خیز برداشته است و با توجه به رسوایی و افشا فساد صادق  آملی لاریجانی این عرصه را منحصر به خود می داند و از انجا «آنجا» که تصور می کند سکوی پرتاب به رهبری پست ریاست جمهوری است در این دو دوره تلاش نمود که وارد این عرصه شود . از طرف دیگر حاکمیت و باند خامنه ای با شناخت از این خصوصیت وی و مشهور بودن و منفور بودن وی به عنوان ایت «آیت» مرگ او را به دو دلیل پشتیبانی نمودند .

1 مدتها است که رهبران جمهوری اسلامی با توجه به تلاش و مبارزات مردم و اطلاعاتی که از کف خیابان به آنها می رسد هراسان و در یک کلام خواب راحت نداشته و هر لحظه منتظر شورش گرسنگان هستند و از طرف دیگر همواره بدلیل چند دسته گی مابین قوه مجریه و قضاییه همواره مواجه با اعتراض این علیه ان بوده اند مثلا قوه مجریه که خود را نسبت به عملکرد قوه قضاییه در پیش جهان پاسخگو می دید و از طرف افکار عمومی جهان مورد فشار قرار می گرفت همیشه این اعتراض را داشت که قوه قضاییه با وی هماهنگ عمل نمی کند . بدین منظور  آیت مرگ (رئیسی) را پیش انداختند که علاوه بر اینکه دو قوه در اختیار یک جریان باشد در هنگام لزوم بتوانند با سرکوب گسترده تری عمل نموده و توده ها را مرعوب و به خانه بازگردانند و علاوه بر تضمین بقا مدتی زمان برای خود بخرند .

2   و نه تنها این کار کثیف را با دستان کثیف و  «آغشته» به خون  «آیت» مرگ انجام داده بلکه بر منفور بودن او نیز افزوده و وی را نیز از تلاش و خیال برای رهبری  «آینده»  بعد از خامنه ای باز داشته و آن را از گردونه خارج نموده و راه را برای مجتبی هموار سازند . چراغ سبز حاکمیت برای سرکوب را می توان لابلای مصاحبه های انتخاباتی وی کاملا مشاهده کرد مثلا هنگامی که از وی سوال شد برنامه وی برای سیاست خارجی چیست وی علی رغم کتمان نقش خود به عنوان قاضی مرگ در سال 67 چنین گفت  اقتدار در سیاست خارجی نتیجه اقتدار در سیاست داخلی است .(بخوان سرکوب گسترده داخل) این بی خرد فکر می کند اگر در دهه شصت امپریالیسم امریکا با کیک به شکل کلید به مثابه کلید گشایش روابط و یک هواپیما اسلحه تقدیمی اسرائیلی به تهران امد «آمد» نتیجه سرکوب وحشتناک دهه شصت بوده او هیچ نمی داند که اقتداری هم اگر در دهه شصت بود حاصل توهم توده ها به اسلام و حاکمیت مذهبی شیعه بود .اقتدار داخلی همواره نتیجه حمایت توده ها از حاکمیت ها است این را من نمی گویم این را تاریخ گواه است شما به بیش از 10000 «رجوع شود به آمار دقیق» روز جنگ تحمیل شده به ویتنام نظر بیفکنید تا دلیل اقتدار واقعی داخلی را درک کنیم .  

قبل از انتشار این مطلب نخستین مصاحبه رئیسی نیز در دسترس قرار گرفت و وی در این مصاحبه نه تنها نقش خود به عنوان  «آیت» مرگ را پذیرفت بلکه خواهان دریافت جایزه برای این جنایت شد . این همان چراغ سبزی است که باند خامنه ای به وی برای سرکوب و عریان نمودن چهره داده است .

محسن رجب زاده 21 .6 .2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *